Is je bestelling niet naar wens?

Wij hanteren een retourtermijn van 14 dagen. Stuur binnen deze periode je bestelling retour. Werkt het artikel niet of niet meer? Neem dan even contact met ons op door een mail te sturen naar: audrey@sophieglutenvrij.nl

 

Retourformulier

Om je bestelling te retourneren kun je het retourformulier downloaden. Print deze uit en voeg deze toe aan het pakket. Zonder informatie kunnen wij je retourzending niet in behandeling nemen en loopt de afhandeling ervan vertraging op.

 

Retourzendingen kunnen gericht worden aan:

Shop Sophie Glutenvrij

Daalwijkdreef 47

1103 AD Amsterdam

 

Zorg ervoor dat je je retourzending goed verpakt

Komt je pakket beschadigd of gebroken bij ons aan dan kunnen wij deze niet in behandeling nemen. We zullen contact met je opnemen hierover. Jij bent zelf verantwoordelijk voor het goed verpakken en verzenden van je pakket.

 

Waar geef ik mijn pakket af? 

Retourneren kan via alle pakketvervoerders. Vergeet bij afgifte niet om een bewijs van verzending te vragen zodat je hem altijd kunt traceren.

 

Is het mogelijk om mijn bestelling om te ruilen?

Dit is niet mogelijk. Twijfel je toch over je het product of bijvoorbeeld over de kleur en wil je geen extra geld uitgeven, kies dan voor achteraf betalen op factuur. Ben je niet tevreden stuur het dan retour en plaats opnieuw een bestelling.

Heb je via Bol.com besteld en wil je dit retourneren?

Via je bol.com account dien je een retouraanvraag in, de instructies zullen vanuit bol.com volgen.

Zodra wij jouw retourzending hebben ontvangen ontvang je een melding van ons per e-mail.